Winkelwagen| Afrekenen - € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

 betaalmogelijkheden

Vezending en Bezorging

Verzending en bezorging

1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 besteld zijn worden de volgende dag bezorgd. Mocht het verzendtermijn afwijken dan wordt dit vermeld bij het desbetreffende product. Zodra u van Perfect-deal een verzendmelding heeft ontvangen kunt u vanaf 22:00 de levering van uw pakket volgen via de Track & Trace van DHL. Let op! Bestellingen die worden verzonden via PostNL brievenbuspost hebben geen Track & Trace code.

2. Hoeveel verzendkosten rekenen jullie?

Verzendkosten
Nederland: €5,95
België: €7,95

M.u.v. XL pakketten

3. Hoe versturen jullie mijn bestelling?


PostNL brievenbus post:
PostNL bezorgt van dinsdag tot en met zaterdag.

DHL pakket post:
Nederland van dinsdag tot en met zaterdag.
België van dinsdag tot en met vrijdag

4. Kan ik het afleveradres nog wijzigen?
Nadat je de bestelling hebt geplaats is het niet meer mogelijk je afleveradres te wijzigen. 

5. Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Het is niet mogelijk om je bestelling zelf af te halen.

6. Hoe kan ik de status van mijn bestelling in de gaten houden?
De status van je bestelling vind je onder Mijn Account. Bestellingen die met DHL verzonden worden kunnen gevolgd worden met de Track & Trace gegevens van DHL. Met deze code kun je achterhalen waar het pakketje zich bevindt en wanneer de vervoerder verwacht het pakketje af te leveren.

Past de bestelling door de brievenbus dan zal deze als brievenbuspakket worden verzonden. Deze zending kan niet getraceerd worden.

7. Mijn Track & Trace code werkt niet. Hoe kan ik mijn pakket traceren?
Het kan even duren voordat je het pakket kan achterhalen met de ontvangen Track & Trace code. Dit kan veroorzaakt worden doordat DHL de Track & Trace code nog niet verwerkt heeft. In dat geval kun je de status van de bestelling de volgende werkdag opvragen.

8. Wat gebeurt er met mijn bestelling als mijn pakket retour wordt gestuurd naar jullie magazijn?
Wanneer er vier afleverpogingen hebben plaatsgevonden en er niet gereageerd is op het niet thuis bericht dan wordt het pakket retour gezonden naar het Perfect-deal magazijn. Wij zullen de bestelling dan annuleren en het aankoopbedrag terugstorten.

Wanneer het pakket nogmaals verstuurd moet worden zijn wij genoodzaakt om de verzendkosten nogmaals in rekening te brengen.

9. Ik kom er niet uit!
Staat de oplossing niet beschreven in de bovenstaande onderwerpen? Neem dan contact op met Perfect-deal via het contactformulier of stuur een mail naar service@perfect-deal.nl. Wij helpen je graag!