Winkelwagen| Afrekenen - € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

 betaalmogelijkheden

Veelgestelde Vragen

Veel gestelde vragen

  1. Wat is Perfect-deal en wat doen jullie?
    Perfect-deal.nl is een dagdeal waar iedere dag om middernacht (00:00) de actie van de dag online gaat. Omdat wij scherp inkopen kunnen wij tegen bodemprijzen de actie van de dag aanbieden. Het productenassortiment loopt uiteen van gadgets tot woonaccessoires en van cosmetica tot autoaccessoires.

  2. Hoe werkt Perfect-deal?
    Om middernacht (00:00) gaat de actie van de dag online die 24 uur lang geldig zal zijn tenzij de voorraad in die tijd uitverkocht raakt. Wees er snel bij want op = op!
    Producten die na de deal van de dag nog op voorraad zijn, zullen terug te vinden zijn onder het kopje top deals waar ze als nog tegen een scherpe prijs aangeboden worden.

  3. Waarom wisselen de aanbiedingen om de 24 uur?
    Iedere dag zal Perfect-deal een nieuwe actie van de dag aanbieden. De dagaanbiedingen wisselen om middernacht (00:00) en zal 24 uur beschikbaar zijn tenzij het product eerder uitverkocht raakt.  Wees er dus snel bij want op is op.

  4. Hoe lang staan een product in de webshop?
    De actie van de dag zal 24:00 uur beschikbaar zijn tenzij de voorraad uitverkocht is. De producten die na deze 24:00 nog op voorraad zijn, zullen terug te vinden zijn onder het kopje top deals. In top deals worden de producten als nog aangeboden tegen een scherpe prijs.

  5. Ik heb de dagdeal gemist, kan ik het product alsnog bestellen?
    Ja, mits het product op voorraad is kun je deze tegen een scherpe prijs terug vinden onder top deals.

  6. Hoe lang heb ik de bedenktijd?
    Zonder opgaaf van redenen heeft de consument 14 dagen om het product te retourneren. Dit termijn gaat in op de dag van ontvangst. Lees de retourvoorwaarden goed door om erachter te komen of het product in aanmerking komt voor retour.
    Retouraanmeldingen kunnen gedaan worden via het online formulier (onder formulier link naar pagina)

  7. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
    Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 geplaatst zijn worden de volgende dag bezorgd. Hoewel wij onze uiterste best doen kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele vertragingen.

  8. Kan ik het afleveradres nog wijzigen?
    Na het plaatsen van de bestelling kun je het afleveradres helaas niet meer wijzigen. 

  9. Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
    Het is helaas niet mogelijk om je bestelling zelf af te halen.

  10. Wie bezorgd mijn bestelling?
    De pakketpost zal bezorgd worden door DHL.
    Wanneer het pakket door de brievenbus past zal deze bezorgd worden door PostNL.

  11. Waar kan ik de status van mijn bestelling in de gaten houden?
    De status van je bestelling vind je onder Mijn Account. Daarnaast krijg je een verzendbevestiging met Track & Trace code. Met deze code kun je achterhalen waar het pakketje zich bevindt en wanneer de vervoerder verwacht het pakketje af te leveren.
    Pakketjes die door de brievenbus passen worden bezorgd door PostNL. Deze pakketten kunnen niet gevolgd worden.

  12. Betaal ik verzendkosten?
    Ja, er worden verzendkosten berekend.
    Voor pakketpost binnen Nederland brengen wij €5,95 in rekening, m.u.v. XL pakketten.
    Voor pakketpost naar België brengen wij €7,95 in rekening.

  13. Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?
    Ja, alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.

  14. Heb ik garantie?
    Wanneer een product beschadigd is en niet vervangbaar is zullen wij bij retournering van de zending het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten. Wanneer er sprake is van een foutieve levering zullen wij na ontvangst van de retournering spoedig de herstel zending verwerken.

    Wij staan in voor de fabrieksgarantie van het aan jou aangeleverde product. Deze garantie zal vervallen bij nalatig omgaan met het artikel, bij opzettelijk beschadiging en indien zonder toestemming van ons herstel of andere werkzaamheden aan het product hebben plaatsgevonden.

  15. Word mijn privacy gerespecteerd?
    Wij zorgen dat de privacy gegevens van de gebruikers vertrouwelijk wordt behandeld. De gegevens worden alleen ingezet om de bestelling te verzenden. Wij zullen persoonlijke gegevens dan ook niet aan derden verkopen en zullen uitsluitend gegevens aan derden ter beschikking stellen wanneer deze zijn betrokken bij het uitvoeren van de bestelling. Wij houden ons aan de Wet Persoonsregistraties en zullen jouw gegevens niet aan derden doorgeven of verkopen.

  16. Waar kan ik met mijn vragen, tips of opmerkingen terecht?
    Vragen, tips of opmerkingen kunnen gemaild worden naar service@perfect-deal.nl of naar het volgende adres:

    Perfect-deal.nl klantenservice
    De Hulst 16
    5807 EW Oostrum