Winkelwagen| Afrekenen - € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

 betaalmogelijkheden

Retouren en Service

Retouren en service

Geef je retour door via service@perfect-deal.nl.
Vind je retour informatie hier terug: Retour Informatie.

  1. Het retourbeleid van Perfect-deal
    Er zijn verschillende redenen om je bestelling te retourneren. Voor elk retourbeleid geldt een aparte procedure. Meld de afwijking binnen 14 dagen na aflevering van je pakket. Daarna heb je nogmaals een periode van 14 dagen om de bestelling te retourneren.

  2. Kan ik mijn bestelling retourneren/ruilen?
    Elke retour dient via service@perfect-deal.nl aangegeven te worden. Je ontvangt van ons een retournummer. Het retourpakket dient binnen 14 dagen naar ons verzonden te worden. Na deze periode is het retournummer namelijk niet meer geldig.

    Het is belangrijk dat je het product in de originele verpakking en omverpakking terugstuurt. Daarnaast moet het pakket voldoende gefrankeerd.
    De volgende producten kunnen niet geretourneerd worden:

    - Producten die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
    - Producten waarvan de verzegeling is verbroken.
    - Producten die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals ondergoed, badkleding en headsets.
    - Producten die gebruikt worden als verbruiksartikel, zoals lampen, parfum, vloeistoffen of batterijen.
    - Persoonsgebonden producten zoals maatkleding of fotoboeken.
    - Producten die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
    - Producten zonder originele verpakking.

  3. Wie betaalt de verzendkosten voor de retourzending?
    Wanneer het product bij levering defect is zal Perfect-deal de kosten voor het retour zenden terugstorten op je rekening. Indien het product 1 maand na aankoop defect is, zullen wij de kosten voor het retour zenden voor onze rekening nemen.

    Wij hanteren hier de volgende bedragen voor:

    Pakketpost:
    Nederland: €6,95
    België: €7,95

    Brievenbuspost:
    Nederland: €3,95
    België: €7,95

    Let op! Bij retournering van een product wegens annulering, komen de verzendkosten voor je eigen rekening. Hetzelfde geldt wanneer je een defect product na 30 dagen ter reparatie opstuurt.

  4. Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
    Wanneer je bestelling beschadigd aangeleverd is dien je contact op te nemen met service@perfect-deal.nl.

    Het pakket mag geweigerd worden bij de deur, wanneer dit van toepassing is dient de schade ook bij de bezorger van DHL gemeld te worden. De schade dient binnen 1 werkdag gemeld te worden bij Perfect-deal. Na dit termijn kan er geen aansprakelijkheid meer worden opgelegd aan Perfect-deal en de transporteur.

    Wanneer de schade op tijd gemeld is zal Perfect-deal een onderzoek aanvragen bij de desbetreffende transporteur. Deze heeft 4 tot 6 weken de tijd om het onderzoek af te sluiten. Perfect-deal kan hier geen invloed op uitoefenen.

  5. Het product is defect bij aankomst, wat nu?
    Wanneer je de bestelling ontvangen hebt is het van belang dat er meteen gecontroleerd wordt of het product niet beschadigd of defect is. Wanneer een product bij aankomst niet goed functioneert dient men dit binnen 14 dagen na ontvangst te melden via service@perfect-deal.nl

    Wanneer mogelijk zullen we zorgen voor een nieuw product dat kosteloos verstuurd wordt. In alle andere gevallen zullen wij het aankoopbedrag terugstorten.

    De volgende producten zijn uitgesloten van garantie:

    - Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik.
    - Water- en/of vochtschade.
    - Gebroken schermen en displays.
    - Schade bij producten met een hygiëne voorschrift zoals tondeuses.
    - Verbruiksartikelen zoals lampen, parfums en batterijen.

  6. De levering komt niet overeen met mijn bestelling.
    Wanneer de levering niet overeenkomt met de geplaatste bestelling dien je zo snel mogelijk contact op te nemen met Perfect-deal via service@perfect-deal.nl.

  7. Ik heb mijn bestelling geretourneerd wat nu?
    Wij zullen onderzoeken wat er aan de hand is. Het kan zijn dat wij het product laten repareren. Het kan ook zijn dat het door jou betaalde aankoopbedrag teruggestort wordt op je rekening of dat wij helemaal niets kunnen doen. Dit hangt af van een aantal punten die in het onderzoek naar voor komen.

  8. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
    Wanneer er na onderzoek vastgesteld is dat je recht hebt op (een deel van) het aankoopbedrag, dan kan je dit binnen 5 tot 10 werkdagen op je rekening verwachten. 

  9. Wat is het retouradres?
    Perfect-deal
    De Hulst 16
    5807 EW Oostrum
    Nederland

  10. Ik kom er niet uit!
    Staat de oplossing niet beschreven in de bovenstaande onderwerpen?
    Neem dan contact op met Perfect-deal via het contactformulier of stuur een mail naar service@perfect-deal.nl. Wij helpen je graag!